Muva Design realizuje projekt „Wdrożenie do sprzedaży produktu umożliwiającego zbieranie i gromadzenie wody deszczowej”. Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020 – poddziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej

Cele projektu

Celem projektu jest wdrożenie na rynek produktu umożliwiającego przechwytywanie wody deszczowej na zadaszonych balkonach oraz wygodne jej przechowywanie i wykorzystanie w miejskich mieszkaniach w zabudowie wielorodzinnej.

Planowane efekty

Do oferty firmy zostaną wdrożone produkty w postaci zestawów do przechwytywania wody deszczowej oraz jej przechowywania. Planuje ona rozpoczęcie sprzedaży w 10 m-cu projektu. W przeciągu 3 lat od startu projektu przewidywany jest ciągły i systematyczny wzrost sprzedaży produktów.

Wartość projektu

1 316 040.40 zł

Wkład Funduszu Europejskiego

986 867.34 zł


Nabór pracowników do projektu

Stanowisko organizacyjno-logistyczne

Cel: Przygotowanie produktu do wprowadzenia na rynek

Zadania

  1. Opracowanie metod pakowania poszczególnych elementów
  2. Nawiązanie współpracy z podwykonawcami i dostawcami (producenci elementów, opakowań, spedycja itp.).
  3. Nawiązanie współpracy z dystrybutorami
  4. Zweryfikowanie przepisów prawnych, które będzie musiał spełniać produkt i jego sprzedaż
  5. Przygotowanie produktów do sprzedaży zgodnie z przepisami prawa

Wymagania:

  1. Mile widziane wykształcenie na kierunkach pokrewnych do logistyki
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku
  3. Znajomość zagadnień dystrybucji i logistyki
  4. Zdolności organizacyjne
  5. Dobra znajomość MS Office

Oferujemy na początek pracę w ramach projektu do końca 2023 roku na podstawie umowy zlecenie.

Zgłoszenia wraz z CV należy przesyłać pod adres kontakt@muvadesign.pl

Termin nadsyłania zgłoszeń: 6.11.2023


Zamówienia w projekcie

Rozeznanie rynku